SLIDER

Renewal Shaklee's Membership

Setiap tahun, membership Shaklee ID anda akan expired tetapi ia boleh direnew seperti mana membership-membership lain yang kita sering subscribe di pasaraya atau brand-brand yang digemari seperti Sephora, Kinokuniya, dan sebagainya. Bezanya renewal Shaklee berbanding yang lain, renewal membership Shaklee menawarkan pelbagai kelebihan seperti dibawah.



BAGAIMANA CARA UNTUK RENEWAL SHAKLEE'S MEMBERSHIP?

Renewal Shaklee sangat mudah. Dengan pembelian mana-mana produk Shaklee yang bernilai sebanyak RM35.00 melayakkan anda untuk terus auto-renew. Malah, tempoh renewal Shaklee membership 3 bulan sebelum ataupun  3 bulan selepas tarikh luput membership.

Ada juga scenario dimana,  ada consumer dah lama tidak beli produk malah shaklee IDnya pun dah expired. Masih ada cara untuk renew membership dan antara caranya apabila dia hendak membuat pembelian promosi yang ditawarkan oleh Shaklee seperti Set Rahmah dimana dengan membeli produk tersebut anda terus mendapat free membership.


KEPENTINGAN UNTUK RENEW SHAKLEE MEMBERSHIP



  1. Menikmati harga member. 
  2. Dapat tahu info-info tentang promosi bulanan yang ditawarkan.
  3. Dengan berterusan pengambilan vitamin dalam kehidupan harian membantu memelihara kesihatan dan kesejahteraan yang baik
  4. Semestinya kualiti dan keberkesanan produk Shaklee yang terbukti selamat, berkesan dan effektif.
  5. Anda juga boleh minta nasihat secara langsung dengan saya mahupun nutritionist yang bekerja bersama Shaklee sekiranya anda memerlukan nasihat tentang kesihatan anda. 
  6. Anda juga boleh datang ke Shaklee office sendiri untuk membeli barang secara fizikal mahupun online di https://www.shaklee.com.my/login
  7. Anda diberi ID dan password untuk membolehkan anda beli sendiri secara online dan penghantaran barang yang akan diurus oleh Shaklee.
  8. Anda juga berpeluang untuk mengetahui tentang produk baru yang dilancarkan oleh Shaklee serta menggunakannya.
  9. Boleh attend kelas tentang produk Shaklee yang disampaikan oleh nutirionist.
  10. Sekiranya anda membeli produk melebihi 150UV keatas, anda berpeluang menerima cash rebate seperti yang diceritakan dalam entri saya yang sebelum ini.
  11. Disamping itu, anda juga berpeluang untuk peluang membina perniagaan hanya dengan mengkaktifkan semula no. keahlian Shaklee ID.

Ok, sampai disini entri tentang renewal shaklee membership. Banyak kebaikan menjadi ahli shaklee berbanding tidak menjadi ahli Shaklee. Dengan pembelian produk Shaklee sahaja melayakkan anda menjadi member Shaklee dan anda boleh menikmati kelebihan-kelebihan diatas.

Sekiranya berminat, boleh hubungi saya melalui whatsapp di 012-2285924

#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleeputrajaya
#shakleereadystockputrajaya

No comments

© MANA • Theme by Maira G.