SLIDER

Business : Cash Rebate Bolehla Beli Vitamin Secara Percuma

Sampai hujung bulan sahaja, mulalah pening fikirkan allocation duit bulanan. Allocation minyak, tol, makanan, belanja anak-anak dan vitamin lagii. Aduiiii.... pening! Kadang-kadang itu cukup-cukup nafas saja duitnya untuk keperluan sebulan. Itu bernasib baik bila mencukupi, bila semput di antara minggu tu, terpaksa korek mana-mana simpanan yang ada untuk tampung lubang-lubang hutang yang ada.

Tahu tak kita ada penyelesaian untuk masalah nak membeli vitamin secara percuma? dan mungkin juga cash rebate dari Shaklee juga mampu menyelesaikan masalah kewangan yang lebih dari sekadar beli vitamin secara percuma. Nak tau?


Lets focus on CASH REBATE

BAGAIMANA CASH REBATE SHAKLEE BEROPERASI?

1. Kelayakan kepada sesiapa sahaja yang menjadi ahli distributor sebagai pemakan (consumer) mahupun sesiapa yang berminat untuk memulakan perniagaan melalui Shaklee (consumer and Shaklee leader).

2. Setiap barangan yang dijual oleh Shaklee mempunyai nilai UV (unit value) yang telah ditetapkan oleh pihak Shaklee. Untuk memastikan kita layak untuk mendapat cash rebate dari Shaklee serta terdapat beberapa level UV yang melayakkan anda untuk mendapat cash rebate berdasarkan hasil pembelian produk seperti dibawah.

Cash Rebate Shaklee


3. Setiap pembelian yang dibeli mempunyai UV tertentu dan UV tersebut akan melayakkan anda mendapat cash rebate seperti gambarajah diatas. Jika diperhatikan sebanyak 150UV, melayakkan anda menerima cash rebate sebanyak RM24.00

Tapi semestinya mata anda tertumpu kepada nilai cash rebate RM2,384.00, bukan?
Dan anda rasa banyaknya duit nak kena belanja untuk beli produk sampai RM9600.

Pembelian produk ini terkumpul bila anda share juga bersama keluarga tersayang, sahabat handai serta jiran tetangga. Mungkin ada yang mencari tetapi tidak tahu nak cari dimana, sekali anda buka mulut mungkin ada yang berminat tumpang sekali. Sekali gus, bukan sahaja anda mampu dapat cash rebate sebanyak RM2,384 dan duit itu juga bukan sahaja mampu membantu anda membeli vitamin secara percuma malah membantu top up mana-mana keperluan harian anda sekeluarga. Malah mungkin juga ia membuka ruang buat anda untuk memulakan perniagaan melalui ini.

Pada setiap 14hb setiap bulan, cash rebate akan dimasukkan ke dalam akaun anda dan tunai yang diterima boleh digunakan sebagai pembelian vitamin Lagi besar cash rebate yang diterima, secara tidak langsung anda mampu membeli vitamin secara percuma. 

KELEBIHAN CASH REBATE
1.    Keupayaan menjimatkan wang. Dengan menjadi ahli Shaklee, anda berpeluang save sebanyak 33% daripada harga non-ahli. Disamping itu, bila anda buat sharing bersama orang ramai, anda pastinya akan menjual dengan harga retail price dan dari situ, anda mendapat keuntungan runcit. Melalui keuntungan runcit juga boleh membantu anda rolling duit yang anda untuk membeli produk yang lain untuk dimakan mahupun untuk dijual.

2.    Kesihatan juga terjaga, bukan sahaja untuk diri anda malah untuk seisi keluarga. Tambah pula dengan kes Convid-19 yang naik semula, heat stroke akibat perubahan iklim. Ini semua perkara yang kita tidak mampu kawal tetapi apa yang kita mampu kawal adalah kesihatan kita serta ahli keluarga dengan memberi pemakanan yang sihat serta pemakanan tambahan seperti supplement untuk menampung gaya hidup kita yang makin tidak seimbang.

Secara kesimpulannya, dengan adanya cash rebate bukan sahaja membantu anda mendapat wang sampingan, malah wang tersebut boleh dirolling untuk anda membeli produk serta membantu anda serta keluarga anda mendapat kesihatan yang baik.


#nextlevelbloggiing
#megablogShaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleeputrajaya
#shakleereadystockputrajaya

No comments

© MANA • Theme by Maira G.