SLIDER

Pengedar Sah Shaklee Putrajaya

Haaa.. siapa-siapa berada di kawasan Putrajaya yang nak mencari produk Shaklee ready stock? Jangan risau, warga Putrajaya serta Cyberjaya kerana saya ada  berdekatan dengan anda.



Saya, Nurul Huda Hussain adalah pengedar sah Shaklee yang telah mengamalkan produk Shaklee selama lebih 20 tahun dan juga mempunyai produk-produk ready stock sekiranya anda memerlukan product dengan cepat. Untuk area Putrajaya serta Cyberjaya, penghantaran COD boleh dilakukan dan sekiranya  saya tiada di dalam kawasan, penghantaran masih boleh berjalan seperti biasa dimana saya akan melakukan mengeposan daripada website Shaklee dan dihantar terus ke rumah anda. 


Masih ragu-ragu mencari vitamin yang terbaik untuk anda?


Shaklee adalah produk yang terbaik dipasaran malah pada tahun 2023, Shaklee dinobatkan sebagai trusted brand 2023 kerana ia sebuah syarikat yang menjanjikan produk itu selamat, terbukti berkesan dan effektif.


Selain itu, saya sebagai Pengedar Shaklee Putrajaya akan membantu anda dengan memberi konsultasi yang berpatutan berkaitan dengan masalah kesihatan yang anda hadapi dalam pemilihan produk yang bersesuaian dengan anda. Oleh itu, saya galakkan  anda menghubungi saya terlebih dahulu untuk maklumat lebih lanjut melalui whatsapp di 012-2285924.


Putrajaya dan Cyberjaya sahaja? 

Untuk COD, boleh bagi dua kawasan diatas manakala... order melalui online boleh dibuat dan dihantar kemana sahaja dan dimana jua anda berada, baik di Melaka, Kelantan mahupun Sabah. Shaklee mengunakkan pengantaran melalui Gdex kepada anda.  



#nextlevelblogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleeputrajaya

#pengedarshakleeputrajayareadystock

No comments

© MANA • Theme by Maira G.