SLIDER

VITA-LIZE

Psst... sesuatu yang baru tetapi telah wujud sejak 100 tahun yang lalu yang kini tampil dengan nama yang baru, wajah yang baru serta new improved formula yang akan dikenali sebagai Vita-Lize.


Dari Vita-Lea Iron Plus ke Vita-Lize. 

Vita-Lize adalah new improved formula daripada Vita-Lea Iron Plus. New formula ini mengandungi perubahan kandungan dalam tablet Vita-Lize iaitu peningkatan jumlah kandungan nutrisi dalam Vitamin D, folic acid serta vitamin K.


Vitamin K adalah nutrien yang penting yang diperlukan oleh process biologi dalam badan. Kepentingan Vitamin K adalah seperti berikut:

  1. Membantu pembekuan darah : tugas utama Vitamin K adalah membantu untuk pembekuan darah
  2. Kesihatan tulang : Vitamin K juga penting dalam kesihatan tulang kerana ia membantu penciptaan protein yang dikenali sebagai osteocalcin yang penting dalam mineral tulang.
  3. Kesihatan Kardiovaskular : Vitamin K membantu memberi manfaat terhadap kesihatan kardiovakular dimana yang melibatkan klasifikasi arteri. 
  4. Membantu mengekalkan kesihatan otak. Vitamin K dipercayai boleh mengekalkan fungsi otak dan mempertahankan diri daripada penurunan kognitif yang berkaitan dengan usia.
  5. Membantu kesan anti-radang (anti-inflamation) : Vitamin K mempunyai kesan anti-radang yang boleh melawan keradangan dalam badan.

Vita-Lize bukan sahaja hanya mempunyai 7 ramuan sahaja malah ia dikenali sebagai multi-vitamin yang mempunyai kandungan yang lengkap yang diperlukan oleh badan kita. Ia membekalkan 25 jenis vitamin dan mineral penting serta saranan 2 tablet sehari Vita-Lize mampu membekalkan 600mcg asid folik dan Vitamin B.  Kelebihan Shaklee Vita-Lize adalah ia mempunyai sistem penghantaran salutan micro berpaten yang direka untuk memastikan penyerapan asid folik.

Disamping itu, saranan pengambilan Vita-Lize kepada

  • Dewasa yang sibuk
  • Orang dewasa yang tertekan
  • Yang mempunyai masalah kurang berat badan
  • Yang Aktif
  • Orang yang mempunyai diet yang tidak seimbang
  • Ibu Hamil dan Menyusu


Tanda-Tanda anda memerlukan sokongan dari makanan tambahan "supplement"



Banyak kesan terhadap tubuh badan kita apabila badan kita kekurang micronutrient. Simptom-simptom yang ditunjuk adalah signal untuk kita kenali apakah tanda-tanda kekurangan yang ada dalam badan kita dan apakah tindakan yang harus kita ambil untuk menjaga kesihatan tubuh badan kita. 

InsyaAllah dengan formula yang diperbaharui, Shaklee Vita-Lize memenuhi segala keperluan badan. 


#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleeputrajaya
#shakleereadystockputrajaya

No comments

© MANA • Theme by Maira G.