SLIDER

LETS HAVE FUN AT SHAKLEE FUN DAY




 18.03.2023

 ITS FUN DAY FOR WHOLE SHAKLEERIAN


Kami dapat invitation by Shaklee to join Fun Day @ Shaklee Shops!

Fun Day Shops buat di beberapa branch terpilih termasuk KL HQ, KL BRANCH, JOHOR DAN KOTA BHARU. 

Siapa yang tak looking forward for FUN DAY @ Shaklee Shops.....

Fun Day @ Shaklee Shops merupakan aktiviti yang dianjurkan oleh pihak Syarikat Shaklee yang dibuat secara meriah dan menjemput semua orang hadir ke Shaklee Shop untuk membeli dan enjoy aktiviti yang diadakan disana. 

Kebetulan pula hari tu, bertembung dengan Workshop Master Naquib dan kelas Dr. Redza, jadinya saya tak dapatla attend Fun Day @ Shaklee Shop ni. Tetapi yang saya tahu, Fun Day menawarkan pelbagai promosi, diskaun serta perjimatan. 



The best part, semua orang dijemput bukan sahaja ahli Shaklee. Untung berganda-ganda kalau shopping waktu ini sebab bukan sahaja dapat diskaun tapi ada free gift sekali! 




Wow, check it out! Banyak kan diskaun yang dioffer hari tu? Rugi betul kalau tak grab offer yang Shaklee offerkan kepada semua. 

Thank You Shaklee for this FUN DAY EVENTS.

Alhamdulillah, produk-produk Shaklee sentiasa ada permintaan kerana ianya terbukti SELAMAT, BERKESAN DAN EFFEKTIF. Haaaa.... tak percaya ke?

Jemputla baca : KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA

Selain itu, ada juga entri-entri saya yang terdahulu tentang BUSINESS SHAKLEE. 

Seronok buat business dengan Shaklee kerana ia hanya perlu GUNA (USE) Produk Shaklee, KONGSI (SHARE) bersama rakan dan keluarga dan bila semua sudah dapat kesannya, kita BINA (BUILD) perniagaan bersama-sama team dan bantu orang lain menjana pendapatan melalui Shaklee. 

Keseronokkan dalam berniaga dengan Shaklee, anda guna dan pendapatan yang dapat anda dapat membeli lagi produk-produk lain dalam Shaklee.   

Jadi, apa tunggu lagi, marilah buat duit raya dengan BUSINESS SHAKLEE.

Berminat, boleh hubungi saya melalui whatsapp (Huda) :012-2285924


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleeputrajaya

No comments

© MANA • Theme by Maira G.