SLIDER

BUSINESS : Mencari Insentif Shaklee dan Peluang Mendapat Extra RM600

Entri kali ini saya hendak share kepada New Comer and Those yang Nak Boost Engine semula bersama Shaklee. Dah nama pun business entri kan, lets talk business.

Saya nak share kepada semua peluang menjana pendapatan secara serious bersama Shaklee. Kali ini tawaran Shaklee mengancam dari biasa kerana Shaklee menawarkan program tiga bulan dan anda berpeluang mendapat additional insentif Shaklee sebanyak RM600. Terlebih dahulu saya akan sharekan Marketing Plan yang tawarkan kepada semua ahli lama dan potential ahli Shaklee iaitu 3C


CASH

Mission utama untuk menjana pendapatan bersama Shaklee semestinya CASH atau nama lain TUNAI. Siapa yang tidak mahu Cash, kan? Even saya sendiri pun. Cash antara motivasi utama kita bekerja serta buat business. Dalam MLM, ia perlu capai targeted sales dan UV untuk kita layak dapat Cash Bonus. Yang menarik dengan Shaklee ini, walaupun anda hanya seorang consumer produk (ahli tetapi tidak fokus untuk buat business Shaklee tetapi lebih kepada consume untuk diri sendiri) bila anda membeli produk dan mencapai certain UV, anda boleh dapat cash bonus dari Shaklee. Menarikkan? 

Tetapi lebih menguntungkan bila anda fokus membuat business kerana anda boleh dapat keuntungan dari penjualan runcit serta leadership bonus yang anda bina untuk organisasi anda. 


CAR

Ini best...car bonus diberikan secara tunai dan bukannya diberi kereta. Keuntungan disini bila dapat tunai, anda boleh beli ikut pilihan dan impian anda. Bukan macam menang loteri kereta tu. Perasan tak ada dekat mall-mall yang buat contest dapat sebiji hadiah kereta. Kadang-kadang dia offer Proton X70, ada yang offer BMW dan macam-macam ikut budget penganjur. Dengan Shaklee, ia berbeza..Car Bonus sangat flexible sebab ia diberi secara tunai kepada anda yang layak serta memenuhi syarat untuk Car Bonus. 


Kereta Impian


Jadi, tepuk dada tanya selera dan impian anda. Sama ada anda hendak beli kereta/motor/kapal sekalipun ia bergantung kepada anda. Mungkin sesetengah orang telah dapat kereta impian dan tidak lagi memerlukan kereta atau mungkin nak beli benda lain. Dengan extra cash dari car bonus, anda boleh memilih untuk menggunakan wang yang diterima untuk mencapai impian anda. 


CONVENTION

Antara semua reward. Convention trip yang paling menarik minat saya. Shaklee menawarkan tiga convention trip iaitu International Trip, Umrah dan Regional Trip.

Antara International Trip yang ada anda boleh memilih salah satu antara trip yang anda impikan. Sekiranya anda berminat untuk pergi ke Umrah, anda boleh memilih Umrah 

atau 

pilihan lain sebagai contoh untuk tahun 2024, International Trip adalah Japan.  Japan satu negara yang sangat bersih. Saya suka dengan budaya sopan santun mereka, tiba-tiba teringat pula saya dengan Trip Japan pada tahun 2017. 


Trip bersama Shaklee antara trip yang sentiasa saya looking forward kerana apa tau, Shaklee menyediakan trip 5⭐ kepada semua ahli Shaklee yang layak dan tidak pernah mengecewakan. Even Kimono yang kami pakai ini pun diberi oleh Shaklee in full set. Culture, Food and Experience. Those are the unforgettable moment sepanjang trip di Japan. Tak boleh bayangkan apa lagi yang Shaklee akan sediakan untuk tahun hadapan. 


Manakala Regional untuk tahun 2024, yang paling best ialah Cruise! Royal Caribbean Cruise. MasyaAllah seronoknyaaa....Bukan main-main ya convention trip tahun depan, ini another level punya cruise trip. 


Menarikkan Marketing Plan dan insentif Shaklee sediakan untuk ahli Shaklee. Tetapi kali ini, Shaklee 


EMPAT (4) SIMPLE STEPS UNTUK DAPAT EXTRA INSENTIF.

Insentif ini ditawarkan kepada ahli baru mahupun ahli lama di dalam Shaklee. Peluang yang ditawarkan


1. DAFTAR

Insentif Tambahan ini disediakan untuk sesiapa yang berdaftar menjadi ahli Shaklee. Baik untuk ahli yang baru mahupun ahli Shaklee yang sedia ada. Sekiranya tidak mendaftar, pastinya anda tidak layak mendapat insentif tambahan ini.

Jadinya, rules pertama mestilah mendaftar menjadi ahli Shaklee.Ada dua cara samaada membayar yuran keahlian sebanyak RM35 atau sekiranya anda ingin dapatkan free membership. Anda boleh membeli set promotion bulan ini iaitu Set Rahmah sebanyak RM99 dan anda akan automatically menjadi ahli Shaklee bukan itu sahaja, melalui Set Rahmah, anda juga dapat dua product iaitu ESP dan Vitamin C yang bernilai RM288.75. 

    

2. CONSUME

Semestinya bila bercakap tentang menjana pendapatan melalui product supplement ini. Seharusnya kita jadi seorang pengguna terlebih dahulu kerana dengan mengamalkan produk-produk tertentu seperti dalam Set Rahmah (ESP dan Vitamin C) anda sendiri pastinya dapat merasai keberkesanan produk dan anda akan lebih yakin untuk share dengan orang lain.

Set Rahmah antara permulaan yang paling murah dan baik untuk diamalkan untuk seisi keluarga. 


3. KONGSI

Kongsi.... semestinya benda yang baik kita kenalah share dengan semua orang. Betul tak?

Macam-macam cara yang kita boleh kongsi kepada orang ramai selain dari ahli keluarga, kawan-kawan dan juga social media seperti TikTok, Instragram tentang kebaikan produk yang anda sendiri telah rasai.

Seperti saya sekarang ini juga berkongi kepada semua apa tawaran yang Shaklee telah tawarkan kepada semua SID mahupun orang baru yang berminat untuk mula jana pendapatan bersama Shaklee. 


4.  KEKALKAN MOMENTUM 

Tiga yang atas adalah asas kepada sharing concept. Tetapi kali ini Shaklee meletakkan syarat supaya kekalkan momentum selama tiga bulan bagi memastikan prestasi /KPI yang konsisten selama tiga bulan dan insentif shaklee tambahan sebanyak RM600 diberikan oleh syarikat kepada anda. Extra ya. Extra RM600 Shaklee yang akan masukkan direct ke dalam akaun anda. 

Extra ini tidak termasuk bonus bulanan yang anda terima dari Shaklee. Extra ini seumpama token of appreciation Shaklee bagi sempena menghargai usaha kejayaan anda. 

Tetapi insentif Shaklee RM600 ini hanya ditawarkan bagi potential business leader dan business leader yang nak buat business bersama Shaklee bermula dari tempoh  April, Mei sehingga Jun. Sekiranya anda berminat untuk join, boleh join dalam tempoh ini secepat mungkin kerana peluang RM600 hanya valid bagi tempoh yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Jangan lewat-lewat buat keputusan, nanti anda yang rugi. 

Sekiranya berminat, boleh hubungi saya di 012-2289524



#Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #nextlevelblogging #blogmegaShaklee

No comments

© MANA • Theme by Maira G.