SLIDER

Vitamin Kulit Cantik dengan Harga Rahmah

 Secara zahir, kecantikan adalah idaman semua orang. Sampai satu peringkat usia, lumrah alam semulajadi kulit pasti akan berubah mengikut perubahan usia. Pelbagai cara akan kita lakukan untuk maintain kecantikan yang dimiliki. Spa, Facial.. itu semua perkara yang kita lakukan untuk .

Bila ditegur cantik, pasti berbunga-bunga hati kita. Kalau sebaliknya, pastinya kita hendak buat sesuatu untuk nampak cantik. Mulalah cari make up, foundation, etc untuk menampakkan penampilan yang menawan.  

Tapi sebenarnya, make up dan sebagainya hanya penjagaan luaran. Bagaimana penjagaan dalaman pula?


Defini KULIT CANTIK,

KULIT YANG ANJAL, GLOWING, FRESH, AWET MUDA DAN BEBAS DARI JERAWAT, JERAGAT DAN SEBAGAINYA 


Perasan tidak, bila seseorang tidak sihat atau demam, kita akan cam melalui kulit mereka dan kadang-kadang kita akan tegur, "Awak sihat tak?". Betul tak? Apabila kita tidak sihat, ia akan terpamir pada kulit yang kusam, suram and pucat. Itu selalunya kalau kita memerhatikan seseorang mesti pada rupa kulit mereka selain daripada energy mereka. 

Berbeza  pula dengan orang yang sihat. Kulit mereka akan nampak lebih glow, cerah dan sihat.

Kulit adalah key indikator untuk menentukan kulit itu sihat atau tidak tetapi tahukan kulit adalah proses yang terakhir untuk kita dapat kulit cantik dan sihat?


KENAPA?

Ini kerana keseluruhan badan kita terdiri dari kulit. Yang terzahir pada permukaan kulit adalah indikator apa yang terjadi didalam tubuh badan kita yang kita sendiri tidak nampak. Ia adalah satu cara badan kita memberi signal bahawa ada bahagian pada organ / sel badan memerlukan perhatian.

Sebagai contoh, ada je inflammation dalam badan akan ada tanda-tanda kecil seperti bisul, jerawat dan kemerahan pada kulit.

Jadinya... kulit memberi indikator yang terakhir setelah process dalam badan berlaku.


MACAM MANA NAK DAPAT KULIT CANTIK?

Make up, fondation, bedak asas hanya aksesori kepada muka tetapi yang paling utama untuk dijaga adalah asas kepada kulit. Kulit yang cantik terzahir akibat daripada dalaman yang sihat. Dalaman yang sihat bermaksud badan bebas dari inflamasi. Selain itu, kita memberi makanan yang betul kepada pemakanan sel. 

Jadinya, penting penjagaan dalaman kita untuk mendapat kulit yang cantik.

Banyak faktor yang melibatkan kesihatan kulit iaitu, pemakanan, lifestyle, sinaran UV dan stress. 4 perkara ini sentiasa menjadi external faktor utama yang memberi impak kepada kulit serta tubuh badan kita.

Sekiranya kita refleksi aktiviti harian kita, cara lifestyle, pemakanan, pendedahan diri pada sinaran matahari dan stress. Sekiranya kita tidak mampu jaga dengan baik, sebaiknya carilah pemakanan tambahan untuk membantu support keperluan sel.


APA YANG DIPERLUKAN UNTUK DAPAT KULIT YANG CANTIK DAN SIHAT?

Ada banyak produk yang berkaitan tentang kulit tetapi disini saya hanya akan tekankan kepada dua sahaja produk iaitu

ESP

  • Mempunyai amino asid yang lengkap yang diperlukan oleh badan
  • Mempunyai niancinamide yang membantu mencerahkan kulit, mengecilkan pori dan mengekalkan lembapan kulit 

SUSTAINED RELEASE VITAMIN-C

  • Merupakan tinggi anti-oxidant bagi pencegah radikal bebas akibat dari sinar UV dan persekitaran
  • Membantu mengalakkan pembentukkan kolagen
  • Membantu untuk menghaluskan garis-garis halus dimuka
  • Membantu mengelakkan penuaan pramatang
  • Menyokong pertumbuhan tisu baru

Saya hanya menekankan kebaikan dua produk ini sempena promosi bulan April.

APA YANG KAMI TAWARKAN UNTUK BULAN INI:

Kali ni, sempena rata-rata menyediakan set makanan Rahmah dah sebagainya bagi menyantuni semua masyarakat di Malaysia. Shaklee juga menyediakan Set Vitamin Kulit Cantik dengan Harga Rahmah. Shaklee menawarkan dua jenis promosi iaitu Set A dan Set B.

Set A : 1 Esp dan 1 Sustained Release Vitamin C

Promosi harga dengan hanya bernilai RM99.00. Terdapat dua produk utama yang baik untuk membantu mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Kecantikkan bermula dari dalam iaitu pengambilan ESP serta Vitamin C.

Rebutlah peluang ini dimana anda boleh menikmati produk ini bukan sahaja untuk anda malah untuk seluruh keluarga.

Sekiranya anda inginkan lebih banyak keuntungan dari promosi ini, kami juga menawarkan Set B dengan penjimatan yang berganda.

Set B : 2 Esp dan 2 Sustained Release Vitamin C


Sekiranya berminat, boleh hubungi saya melalui whatsapp pada 012-2285924







No comments

© MANA • Theme by Maira G.