SLIDER

PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA : Harga ESP Shaklee 2023

Tahun ini siapa sangka Shaklee telah buat promosi mengejut bukan sahaja untuk pengguna Shaklee malah untuk pengedar Shaklee sendiri. Sepanjang bulan Januari hingga Februari ini, 2 bulan berturut-turut, Shaklee telah membuat promosi hebat dengan memperkenalkan produk Shaklee yang popular iaitu Shaklee ESP. Harga ESP Shaklee tahun ini sangat "rare" ya daripada tahun-tahun yang lalu. 


ESP Shaklee

Shaklee ESP sangat popular dikalangan ibu yang menyusu, ibu mengandung, customer yang nak kulit cantik dan sesiapa yang concern tentang menjaga kesihatan diri. Kenapa tau? Sebab.... ESP Shaklee ni adalah sumber protein yang amat diperlukan oleh badan kita kerana ia adalah asas kepada pembinaan sel tubuh manusia. Harga ESP Shaklee bulan ini sangat berbaloi untuk dimiliki.


Kelebihan ESP Shaklee


Harga ESP Shaklee sepanjang bulan Februari ini adalah rare sebab kali ini Shaklee promosikan ESP sebanyak RM150 untuk dua canister Shaklee ESP kepada ahli baru. Harga ESP Shaklee kali ini sangat berbaloi untuk direbutkan sebab apa tau, RM150/2 = RM75 sebotol. Sangat murah ya jika dibandingkan beli satu canister "ala carte" iaitu RM173.75 (harga asal). Promosi harga yang sangat berbaloi tau.... Tak pernah harga ESP Shaklee serendah ini dan yang paling untung save hampir RM100 which is cost effective and good investment. 3 botol ESP Shaklee bukan sahaja boleh consume untuk diri sendiri malah boleh dikongsi bersama ahli keluarga. 




Sekiranya anda berminat untuk rebutkan peluang promosi ESP Shaklee boleh dapatkan buat pesanan disini.


#projectmegablog
#shakleethrive2023
#Shakleetriump2023
#pengedarshakleeputrajaya
#shakleereadystock

Disclaimer/ Penafian:
Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan didalam laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah dan diagnose serta menyembuhkan sebarang penyakit. Pembaca yang mengalami sebarang masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat doktor atau mana-mana pakar diiktiraf.








No comments

© MANA • Theme by Maira G.