SLIDER

Set Kurus Shaklee

Set Kurus Shaklee


Pengedar Shaklee Putrajaya



Dalam beberapa entry saya yang sebelum ini, saya ada bercerita tentang Intermittent Fasting dan juga pengalaman saya melakukan Intermittent Fasting. Intermittent Fasting adalah salah satu di antara pelbagai jenis diet untuk menurunkan berat badan. Maka, apakah perkaitan Set Kurus Shaklee dengan entry saya sebelum ini? Disini saya ingin memperkenalkan Set Kurus Shaklee yang boleh diambil bersama ketika melakukan Intermittent Fasting mahupun apa jenis diet sekalipun bagi anda yang idamkan untuk menurunkan berat badan.

Pengedar Shaklee Putrajaya

Antara senarai produk Set Kurus Dengan Shaklee dan bersesuaian dengan Intermittent Fasting adalah seperti dibawah. Dalam Set Kurus Shaklee ini, terdapat lima produk yang direcommend untuk diamalkan

  • Cinch® Shake Mix berfungsi sebagai pengganti makanan yang berkhasiat (meal replacement) dengan leucine bagi membantu anda untuk mengekalkan otot tanpa lemak dan membantu menurunkan berat badan. Malah ia datang dengan tiga perisa mengikut pilihan kegemaran anda antaranya adalah Coklat, Vanilla dan Latte (bagi peminat rasa kopi)
  • Lecithin membantu memecahkan lemak kepada molekul yang lebih kecil sekaligus memecahkan pengumpulan lemak dalam badan serta untuk memudahkan penghadaman. Malah, Lecithin juga membantu memecahkan asid lemak untuk mengalakkan badan menggunakan lemak sebagai bahan ganti kepada tenaga.
  • Omega Guard berfungsi membantu pembakaran lemak termendap dimana ia membantu membakar lemak yang degil yang terkumpul dibawah kulit, di dalam salur darah serta lemak yang menyaluti organ badan. Disamping itu, Omega Guard berfungsi menyokong meransangkan enzim yang mengambil lemak dimana boleh digunakan untuk tenaga dan membantu meningkatkan kelajuan metabbolisme badan supaya lebih banyak lemak dibakar dan membantu memudahkan proses penurunan berat badan.
  • Herb Lax mengandugi campuran  tumbuhan semulajadi termasuk daun senna yang berfungsi sebagai pelawas (laksatif) semula jadi. Herb Lax membantu pergerakkan usus bagi memudahkan proses pencernaan secara semula jadi dan membantu membersihkan najis yang lama tersimpan di dalam tubuh badan. Kombinasi diantara Omega Guard dan Lecithin adalah untuk memecahkan lemak kepada molekul yang kecil dan Omega pula memecahkan lemak, manakala dengan gabungan Herb Lax membantu melancarkan proses pembuangan toksin dalam badan.
DAN,
  • Vivix mengandungi Polifenol yang membantu mempercepatkan kadar metobolisme badan, membantu memecahkan lemak dalam badan serta membakar dengan lebih efektif serta menghalang kenaikan hormon ekstrogen yang menyimpan lemak berlebihan didalam badan. Selain itu, Vivix membantu mengurangkan rasa cravings serta mengawal paras gula dalam darah anda.

Dalam proses untuk menurunkan berat badan baikpun dengan cara buat Intermittent Fasting ataupun diet program yang lain, pastinya anda memerlukan nutrisi yang lengkap bagi menjaga tahap kesihatan anda secara optimum. Kombinasi pemakanan didalam Set Kurus Shaklee ini membantu untuk mengekalkan otot badan ketika fasting, membakar atau membuang lemak yang berlebihan, serta membantu menyelesaikan masalah penghadaman ketika badan kurang pengambilan fiber.

Contoh-contoh yang telah berjaya


Bagi mendapat result yang lebih baik, selain mengamalkan Set Kurus Shaklee ini, anda boleh mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti senaman ringan bagi memberi kesan yang lebih baik dan kesihatan anda. Ingat, kurus bukan sekadar mendapatkan bentuk badan yang ideal sahaja tetapi fokus adalah untuk mendapatkan healthy lifestyle.

Menarikkan selepas mengetahui fungsi setiap produk dalam Set Kurus Shaklee ini. Sekiranya anda berminat untuk mencubanya, anda boleh hubungi saya melalui whatsapp ke talian (Huda) 012-2285924 untuk ketahui lebih lanjut tentang Set Kurus Shaklee.

#projectmegablog
#shakleethrive2023
#Shakleetriump2023
#pengedarshakleeputrajaya
#shakleereadystock

Disclaimer/ Penafian:
Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan didalam laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah dan diagnose serta menyembuhkan sebarang penyakit. Pembaca yang mengalami sebarang masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat doktor atau mana-mana pakar diiktiraf.

No comments

© MANA • Theme by Maira G.