SLIDER

Pengedar Shaklee Putrajaya | Ready Stock

Pengedar Shaklee Putrajaya | Ready Stock 


Pejam celik-pejam celik, rupanya sudah 7 tahun saya menetap di Putrajaya. 2023 genaplah usia 7 tahun menjadi warga Putrajaya. 2017 kami sekeluarga berpindah ke Putrajaya kerana mak beli sebuah rumah di Presint 16. Sebelum ini, saya menetap di Rawang selama 8 tahun sebagai Pengedar Shaklee Rawang dan kini telah berubah kepada Pengedar Shaklee Putrajaya | Ready Stock. Keunikkan perniagaan ini, tidak kira dimana saya berpindah, perniagaan ini tetap berjalan seperti biasa. 

Antara produk-produk Shaklee yang ada


Antara produk yang sering dicari adalah Vivix, Vitamin C, Lecithin dan Caratomax. Keempat-empat produk ini sentiasa menjadi ready stock kami kerana kekerapan permintaan dari pelanggan yang inginkan produk dengan cepat. Malah ia juga sebahagian daripada amalan pemakanan kami seharian. Bukan itu sahaja, terdapat produk- produk yang lain yang bagus untuk anda cuba untuk dijadikan sebagai makanan tambahan bagi membantu untuk kesihatan anda sekeluarga.


Training di TH Kelana Jaya

Saya, Pengedar Shaklee Putrajaya akan membantu anda untuk memberi cadangan tentang Produk Shaklee yang sesuai dengan anda dengan mengambil kira faktor alahan dan kesihatan anda. Sebelum ingin membeli sebarang produk, saya galakkan anda yang ingin mencuba untuk menghubungi saya terlebih dahulu unutk mendapatkan rundingan serta konsultasi supaya anda tidak salah memilih produk Shaklee yang anda perlukan. 

Selain itu juga, anda boleh Mendaftar Ahli Shaklee bersama saya dan antara kelebihan menjadi Ahli Shaklee adalah seperti berikut :-

  1. Harga Ahli Shaklee
  2. Boleh buat belian melalui Shaklee Online Shop 24/7 dan cawangan seluruh Malaysia
  3. Promosi Ahli dari masa ke semasa
  4. Rundingan dan check kesihatan percuma di cawangan Shakle
  5. Panduan pemakanan dan cadangan produk Shaklee
  6. Kami mendapat bimbingan pakar Nutrisi dan pakar Doktor yang bertauliah
  7. Pelbagai manfaat-manfaat yang lain

Bagi orang Putrajaya atau yang berada disekitar kawasan yang berminat untuk menjadi ahli Shaklee juga dialu-alukan. Hubungi saya segera untuk mendapatkan infomasi tentang produk dan kelebihan Shaklee.


Jika berminat mendaftar keahlian boleh klik disini : DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE


2 comments

© MANA • Theme by Maira G.