SLIDER

Antioksida

Apakah ANTIOKSIDA?
Antioksida adalah bahan yang mengurangkan, meneutralkan serta melindungi sel badan daripada kerosakan akibat radikal bebas dan ia juga boleh dianggap sebagai barisan pertahanan terhadap risiko mendapat sesetengan penyakit.

Radikal bebas adalah hasil sampingan yang sangat reaktif yang terhasil daripada proses kimia yang berlaku dalam badan. Bahan ini boleh memudaratkan serta merosakkan sel dan tisu badan. Ia juga dianggap sebagai penyebab kanser, penyakit jantung dan lain-lain penyakit. Dalam badan, radikal bebas boleh dibentuk melalui proses yang dinamakan pengoksidaan dan terdapat banyak faktor luaran yang boleh mempengaruhi jumlah radikal bebas seperti pendedahan pada cahaya matahari, pencemaran asap, bakteria merbahaya, asap rokok dan pemakanan yang kurang sihat.

Lazimnya, badan kita boleh mengendalikan radikal bebas, tetapi jika jumlahnya adalah berlebihan, ia mungkin boleh merosakkan sel dan tisu badan. Kerosakkan akibat radikal bebas juga boleh terkumpul selari dengan peningkatan usia.

ANTIOKSIDA & SHAKLEE
Shaklee juga mempunyai produk yang bertindak sebagai agen antioksida iaitu Sustained Release Vita-C dan juga Vita-E. Ia merupakan sistem pertahanan badan

Bulan ini, Shaklee membuat "double promotion" iaitu

 
BUY 6 FREE 1 Sustained Release Vita-C Plus
BUY 6 FREE 1 Vita E Complex




BUY 2 GET 5% Sustained Release Vita-C Plus
BUY 2 GET 5% Vita E Complex

Cepat-cepat rebut peluang untuk menikmati promosi hebat sehingga hujung bulan ini sahaja.

BERMINAT?
Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau pertanyaan tentang produk atau ingin menjana pendapatan sebagai full-time mahupun part-time boleh hubungi saya melalui

HUDA
Whatsapps/SMS : 012-2285923

No comments

© MANA • Theme by Maira G.