SLIDER

Cabaran 120 Hari : Day 5

DAY 5 (SABTU, 12 DISEMBER 2014)

Bermula hari dengan secawan Shaklee ESP, 2 sudu Shaklee Cinch Vanilla, dan 1 sudu Shaklee Mealshake bersama separuh omelette & buah pear, kiwi & oren serta secawan Latte kosong.

Hari ini, saya kena sambung mencari hamper dan juga Iphone yang tidak dapat semalam. Tengah hari, terlalu banyak urusan. Daripada ke tailor baju, sehingga cari hamper semuanya diselesaikan petang ini juga. Selesai jumpa tailor pukul 2 petang, kami singgah ke Petronas untuk solat Zuhur. Selesai solat, saya pergi ke Petronas Mesra untuk beli mineral water. Sebelum keluar saya sempat bawa bekal  2 sudu Shaklee ESP, 1 sachet Shaklee Collagen, dan 1 sudu Shaklee Mealshake. 6 biji Lecithin & 6 Biji Omega Guard, 2 Vita-Lea dan 2 B-Complex. Selesai solat kami ke Wangsa Walk untuk teruskan misi mencari. Alhamdulillah selesai misi Iphone & hamper. Legaaaaaa……

Selesai semuanya kami terus balik rumah dan sampai rumah hampir pukul 8, selesai solat dan sebagainya, barulah kami makan malam. Untuk menahan lapar, saya ambil Shaklee ESP, 2 sudu Shaklee Cinch Vanilla, dan 1 sudu Shaklee Mealshake. 6 biji Lecithin & 6 Biji Omega Guard, 2 Vita-Lea dan 2 B-Complex yang tidak sempat makan tengah hari tadi dibawa ke malam.

Samapi sini coretan saya.

No comments

© MANA • Theme by Maira G.