SLIDER

Shaklee Sebagai Pilihan Saya

Assalamualaikum,

Hari ini saya ingin berkongsi bersama anda mengapa SHAKLEE sebagai pilihan saya dan bukannya syarikat pemakanan yang lain? Apakah perbezaan Shaklee berbanding yang lain?

1. KeSELAMATannya?
Shaklee memulakan dengan alam s.  Kemudian lebih 350 ujian ke atas setiap ramuan botani yang baru untuk logam berat, racun serangga atau beratus-ratus bahan cemar berbahaya yang lain. Shaklee juga menjalankan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselematan bagi setiap produk.

2. KeBERKESANannya?
Shaklee menjamin keberkesanan penuh. Buktinya adalah melalui lebih 100 kertas kerja saintifik , 90 daripadanya diyerbitkan didalam jurnal ulasan yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. 

3. ENVIROMENTAL FRIENDLY
Shaklee memimpin gerakan alam sekitar melalui teladan. Dr. Forrest C. Shaklee menubuhkan syarikat ini bersdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni Dengan Alam Semula Jadi. Lebih setengah abad yang lalui, Shaklee terus memimpin melalui teladan.

Shaklee telah meraih banyak anugerah dalam mempin kelestarian alam sekitar.

Tiga falsafah ini yang membuatkan SHAKLEE BERBEZA daripada yang lain.


Bagi pendapat saya, sesuatu pemakanan tambahan yang diambil adalah lebih baik sekiranya pemakanan yang diambil itu diyakini keselamatannya serta memberi kesan kepada kita. Dengan mendapat keberkesanan Shaklee itu, kita akan lebih yakin dengan produk yang diambil. Siapa yang inginkan pengambilan tambahan yang tiada keberkesanan dan tidak selamat? Pastinya tiada siapa inginkan begitu. Buatlan pilihan terbaik untuk kebaikan kesihatan sendiri dan tiada yang lebih penting dan bahagia apabila kita mampu memiliki kesihatan yang baik.

Sehingga ini penulisan saya pada hari ini. Assalamualaikum.

BERMINAT?
Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau pertanyaan tentang produk atau ingin menjana pendapatan sebagai full-time mahupun part-time boleh hubungi saya melalui

HUDA
Email : nhuda.h@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 012-2285924
COD : Rawang, Subang, Kuala Lumpur

No comments

© MANA • Theme by Maira G.