SLIDER

Cabaran 120 Hari : Day 14,15,16

Salam, sorry dalam minggu ini tidak kesempatan untuk update blog tentang cabaran 120 hari kerana masa suntuk dengan kena mengemas rumah serta packing untuk holiday hujung tahun. Rasanya macam tertinggal dua entri rupanya empat. MasyaAllah masa cepat sungguh bergerak.

Cerita empat hari akan dipadatkan menjadi satu cerita kerana rutinnya yang sama.

Isnin dan selasa rutin pagi pastinya secawan ESP, Melashake dan Cinch berserta b-Complex dan Vita-Lea. Kenapakah makanan ini saya akan sentiasa makan pagi hari dan mengapakah ia dikategorikan sebagai pemakanan asas. Vita-Lea adalah pemakan lengkap yang mempunyai 28 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Ia membantu melengkapkan apa yang kekurangan dalam badan dan yang badan perlukan. Manakala bagi vitamin B-Complex, ia membantu menukarkan gula daripada makanan kepada tenaga dan ia membantu memberi tenaga sepanjang hari.

sebelum makan, ESP, Mealshake dan Collagen adalah untuk tengahhari. Omega Guard serta Lecithin sebanyak 6 biji lecithin dan 3 omega. Kali ini bilangan lecithin untuk saya dinaikkan bagi membantu membakar lemak.

Petang adalah ESP, Cinch dan Mealshake semula.

Rabu adalah hari mencabar saya kerana hari itu saya travel awal pagi untuk pergi ke percutian saya sekeluarga. Perkara pertama dalam proses mengemas barang adalah pemakanan rutin harian saya dipekkan terlebih dahulu. Flight kami awal pagi dan saya hanya dapat minum ESP, Cinch dan Mealshake apabila saya smpi ke destinasi saya. Perjalanan yang jauh membuatkan badan letih dan tidur sangat awal.

No comments

© MANA • Theme by Maira G.