SLIDER

Cabaran 120 Hari : Day 3

Hi hi hi....

Sorry sangat-sangat sebab saya tidak update my 120 Challange.

Balik kepada Cabaran 120 Hari : DAY 3

BREAKFAST
Memandangkan mealshake dah habis dekat rumah, pagi-pagi dalam pukul 9:00 pagi saya bancuh 2 sudu ESP DAN 2 sudu CINCH. Melayan kerenah anak buah makan pagi itu sebelum pergi ke office saya sempat jamah sekeping roti. Ala-ala cerita Nujum pak belalang, bila anak buah saya gigit sedikit,lepas itu diulang dengan saya. Habis dia makan roti dia, kami makan setengah potong kiwi. Sebelum bertolak ke office, sempat bagi mandi si kecil.

Di office, dalam pukul 11.00pagi saya makan snack saya iaitu satu biji oren dan 3 tangkai anggur hijau sebelum makan tengah hari dan siap ada ditepi saya 1.2L air suam.

Pukul 12:30, saya pergi beli makanan yang agak kurang sihat...aduhaii dua hari berturut-turut makan pizza.asyik teringat saja. Dengan tamaknya saya kali ni beli regular super supreme piza berbanding semalam saya hanya beli personal hawaiian chicken. Tapi sebelum makan saya akan pastikan saya makan 2 sudu ESP, 1 sudu MEALSHAKE dan 1 sachet COLLAGEN. Akhirnya, saya mampu makan hanya 2 keping pizza sahaja dan yang selebihnya saya sedekah sahaja kepada sesiapa yang tidak makan lagi. Selepas makan, saya ambil 3 biji Lecithin dan 3 biji Omega Guard untuk bakar lemak yang telah saya makan.

Makan malam,hari ini saya makan lewat dari waktu yang sepatutnya. Sepatutnya saya makan sebelum pukul 8 malam tapi saya makan pukul 8:30malam. Seperti biasa sebelum makan, saya minum 2 sudu ESP, 2 sudu CINCH. Selepas minun, saya ambil buah dahulu sebelum makan nasi ayam. Satu biji oren, 3 potong betik dan hidangan kecil nasi ayam.

Malam saya pergi Shaklee meeting.


No comments

© MANA • Theme by Maira G.