SLIDER

Promosi November...OMEGA GUARD

November berlangsungnya promosi BELI 6 PERCUMA 1 OMEGA GUARD. Dengan adanya promosi ini, anda secara langsung layak mendaftar sebagai ahli shaklee secara percuma.

Bagi peminat Omega Guard Shaklee yang ingin mencuba, ini adalah peluang dimana anda dapat menikmati promosi yang menjimatkan dimana dengan pembelian 6 botol Omega Guard, anda bepeluang mendapat percuma 1 botol Omega Guard bernilai RM136.00 dan secara langsung anda dapat mendaftar ahli Shaklee secara PERCUMA. 2 keuntungan dalam satu pembelian!


Kenapa memilih SHAKLEE OMEGA GUARD?
Ia adalah cara mudah untuk mendapat Fish Oil dalam diet seharian kita.

Shaklee Omega dirumus dengan minyak dari asid lemak omega-3 yang diperolehi daripada ikan tenggiri, hering dan bilis yang boleh didapati di-perairan sejuk seluruh dunia. Dengan kaedah pengawalan bau hanyir, ia adalah cara mudah untuk anda mendapat minyak ikan yang mungkin sukar diperolehi dalam diet anda.

Tahukan Anda?

" Mereka yang makan ikan sekali seminggu atau lebih mempunyai peluang lebih untuk mengekalkan sistem kardiovaskular yang normal. Asid lemak omega-3 yang boleh didapati daripada ikan dan Shaklee Omega Guard beperanan dalam pembentukkan prostaglandin. Prostaglandin adalah sejenis sebatian seperti hormon yang mengawal atur banyak funsi tubuh. Diantaranya ialah prostaglandin membantu mengawal tekanan darah, pembekuan darah dan inflamasi."


Omega Guard bagus untuk
1. Sesiapa yang ingin menurunkan berat badan
2. Pesakit gout bagi membantu mengelakkan inflamasi sendi-sendi
3. Penghidap jantung
4. Pelajar yang ingin tingkatkan fokus dan score dalam pelajaran. HIGHLY RECOMMENDED.
5. Bagi anda yang ingin menjaga kesihatan anda.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang promosi OMEGA GUARD, anda boleh menghubungi saya melalui Whatssapp/ SMS : 012-2285924.

Jangan lepaskan peluang ini!

*These products is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
*These statement have not been evaluated by Food & Drug Administration.

Penghantaran produk Shaklee boleh dibuat mengikut terma dan syarat.

BERMINAT?

Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk atau pertanyaan tentang produk atau ingin menjana pendapatan sebagai full-time mahupun pendapatan tambahan boleh hubungi saya melalui

HUDA
Email : nhuda.h@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 012-2285924
COD : Rawang, Subang, Kuala Lumpur



No comments

© MANA • Theme by Maira G.